PostNL Logo Gratis verzending met PostNL       30 dagen bedenktijd      iDeal Logo Veilig betalen met iDeal

Retouren, garantie & service

 

Retourprocedure:

Alle beloftes op een rij:

  •  
  • 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van uw product.
  • Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggestort.
  • U heeft 3 maanden garantie op uw product.

1. Mag ik mijn product retourneren?

Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 30 dagen, na ontvangst van uw product, bij ons melden via support@airpodsgear.nl.
Retourneren kan alleen als het product in originele staat is en de verpakking er nog om heen zit. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

2. Hoe retourneer ik een product?

  1. Stuur het product terug in een envelop. (retour kosten zijn voor eigen rekening )
  2. Geef uw pakket af bij een postkantoor of breng het bij een brievenbus.
  3. Binnen 3 werkdagen nadat wij uw geretourneerde product hebben ontvangen staat het geld op uw rekening! 

3. Hoe betalen we je terug?

Wanneer u het product wilt retourneren dan storten wij de betaling terug op uw rekening waar u mee heeft betaald. Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is zullen wij deze z.s.m. bij u opvragen.

4. Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van uw terugbetaling kunt u helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren u dat de terugbetaling binnen 3 werkdagen nadat wij uw geretourneerde product hebben ontvangen is verwerkt.

5. Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. We betalen altijd binnen 3 werkdagen nadat wij uw geretourneerde product hebben ontvangen. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan via de mail contact op met ons. ( support@airpodsgear.nl )

6. Heb ik garantie op mijn bestelde product?

Is uw product kapot gegaan? Dit willen wij graag voor u oplossen. Voor alle producten hebben wij een garantie van 3 maanden. Is uw product binnen deze 3 maanden kapot gegaan dan kunt u een e-mail sturen naar support@airpodsgear.nl met een foto van het kapotte product en met uw bestelnummer erbij. Wij zullen u dan via de mail verder helpen.

 

 

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.